marți, 31 martie 2009

Natalia Dobrynska desemnata "SPORTIVA ANULUI" in Ucraina



Campioana Olimpica la heptatlon,Natalia Dobrynska si-a sarbatorit proaspata distinctie in Ucraina.Revenita pe pista de atletism dupa o perioada de gripa,ea va incepe pregatirea intensa pentru sezonul de aer liber.Natalia spunea in jurnalul ei online:


"M-am reintors pe pista de atletism,bineinteles nu am putut rata Campionatele Europene de atletism de la Torino,pe care le-am urmarit de acasa.Din nefericire,sora mea Viktoriya nu a fost invitata si astfel nu a putut participa.Poate cea mai buna performanta a ei din acest sezon nu a fost suficient pentru a fi invitata,dar pe cealalata parte,am vazut unele sportive la Torino care au avut rezultate mai rele."


"Favorita mea de la Torino a fost rusoaica Anna Bogdanova.Eram aproape sigura ca va castiga.Anna este prietena mea si m-am bucurat foarte mult cand am vazut-o obtinandu-si prima ei victorie majora din cariera.Cred ca a fost o competitie destul de interesanta.Rezultatul ei de 4760 de puncte este destul de bun,luand in considerare faptul ca putea mai bine de atat daca alerga 800m cum trebuie.In cazul acesta rezultatul final ar fi fost perfect!Bogdanova va fi o competitoare puternica pentru sezonul de aer liber.Acum ma concentrez pe antrenament - daca totul merge bine si nu ma mai imbolnavesc totul va fi bine."


"Acum voi incerca sa stau departe de toate ispitele,voi incerca ma concentrez numai asupra antrenamentului.Heptatlonul este un eveniment atat de deosebit,incat te va pedepsi la cea mai mica greseala.Voi incerca sa imi concentrez atentia in egala masura asupra tutoror celor 7 probe deoarece vreau sa ma imbunatatesc la toate.Am reinceput antrenamentele acum o saptamana,si pot spune ca recuperarea merge foarte bine.Ma simt sanatoasa si pregatita pentru sesiunile de antrenament grele.In prima saptamana faceam un singur antrenamnet pe zi,dar foarte curand voi reincepe sa fac cate doua antrenamente pe zi.Nu este nicio alta cale daca vreau sa fiu in top la vara...si cu siguranta vreau!"





articol preluat si tradus din jurnalul online IAAF al Nataliei.

Un comentariu:

  1. buey ... destul de cracanata ucraineanca asta ... dar totushi ... alearga bn :P ... bv ei si voua ca ati pus-o pe blog .

    RăspundețiȘtergere