vineri, 3 aprilie 2009

Valerie Vili multumita cu debutul de sezon din 2009



Cu sezonul "de iarna" incheiat,campioana olimpica si mondiala Valerie Vili ne tine la curent cu planurile si rezultatele ei din 2009:
"Am concurat in Australia la Grand Prix-ul de la Sydeny(28 Feb) unde am concurat excelent.Am fost multumita de serile mele de aruncari in frunte cu rezultatul final de 20,09m.Apoi am concurat la Melbourne la Intalnirea IAAF al Atletismului Mondial cinci zile mai tarziu.Temperatura dintre cele doua orase a fost total diferita,in Sydney a fost foarte cald si frumos iar la Melbourne aruncam la o temperatura de 7 grade.In ciuda temperaturii,am concurat bine,am dat tot ce am putut si am incheiat concursul cu o alta victorie (19,36m)."
"Dupa Melbourne,ne-am intors acasa pentru 6 zile iar apoi ne-am indreptat catre Brisbane pentru a ne antrena cu o saptamana inainte de Nationalele Australiene(19-22 Martie).Vreme a fost fantastica.Ne-am antrenamt la Academia Sportiva "Queensland" unde am avut toate facilitatile posibile.Am concurat in prima zi a Campionatelor Australiene si voiam sa arunc bine.Am reusit un rezultat de 20,22m din prima aruncare iar la urmatoarele aruncari am fost multumita.Sotul meu Bertrand a aruncat de asemenea la Nationalele Australiene si a castigat proba de aruncare a discului cu o aruncare de 61,81m deci a fost o calatorieminunata pentru ambii."
articol preluat si tradus din jurnalul online IAAF ale Viliei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu